Protecția datelor cu caracter personal. Site-ul ziare.ro utilizează cookie-uri. Navigând în continuare, vă exprimați acordul pentru utilizarea cookie-urilor. Click pentru a afla mai multe. [ Accept ]

Analiza rezultatelor la Evaluările Naţionale din 2019, pentru clasele a II-a, a IV-a şi a VI-a, realizată de de Centrul Național de Evaluare și Examinare din subordinea Ministerului Educației, arată deficienţe în învăţământul românesc gimnazial. Astfel, elevii care obţinuseră rezultate satisfăcătoare la evaluarea din clasa a IV-a luau medii proaste patru ani mai târziu.


S-a studiat corelaţia dintre rezultatele obţinute de aceiaşi elevi – cei care au susţinut Evaluarea Naţională pentru clasa a IV-a în 2015 şi apoi pe cea pentru a VIII-a, în 2019. Au fost mulţi care au obţinut rezultate satisfăcătoare la evaluarea dintr-a IV-a şi care, la cea dintr-a VIII-a, au luat o medie sub 5.

Integral pe Jurnalul Național