Protecția datelor cu caracter personal. Site-ul ziare.ro utilizează cookie-uri. Navigând în continuare, vă exprimați acordul pentru utilizarea cookie-urilor. Click pentru a afla mai multe. [ Accept ]

Duminică seară, Antena 1 a fost lider detaşat de audienţă, având telespectatori mult peste Pro TV, Kanal D şi DigiSport 1. Cea de-a doua ediție premieră a celui mai dur reality-show din România a atras sute de mii de români în faţa micilor ecrane.

Cea de-a doua ediție premieră a celui mai dur reality-show a continuat aseară cu o cursă plină de adrenalină, la Antena 1. Cele nouă echipe de vedete care au acceptat provocarea Asia Express– Drumul Comorilor s-au luptat pentru prima imunitate a etapei, ce a fost câștigată de Alexandru Abagiu și prietenul său, Radu: ”Sper să câștigăm cât mai multe!”. Cei doi vor avea ocazia să se relaxeze pentru restul primei etape și vor beneficia de transport, cazare, masă și suma de 100 de Euro.

Asia Express- Drumul Comorilor a fost lider detașat de piață și aseară și a ținut în fața televizoarelor aproape 1.850.000 de telespectatori la nivel național, în minutul de maximă audiență de la 20:23. În intervalul orar în care a fost difuzată emisiunea, 19:59 – 23:55, Asia Express a fost lider de piaţã la nivelul tututor categoriilor de public. Astfel, pe publicul comercial cu vârste cuprinse între 18-49 de ani, Antena 1 a condus cu o medie de 8 puncte de rating și 22.2% cota de piață, fiind urmată de Pro TV cu 5.8 puncte de rating și 16 procente din cota de piață.

Integral pe Capital