Protecția datelor cu caracter personal. Site-ul ziare.ro utilizează cookie-uri. Navigând în continuare, vă exprimați acordul pentru utilizarea cookie-urilor. Click pentru a afla mai multe. [ Accept ]

O mare companie internațională a decis să vină în România. Deținătoare a unui brand prezent în zeci de țări la nivel mondial și foarte cunoscut printre clienții din întreaga lume, compania a dechis primul magazin din România.

Brandul de fashion Marc O’Polo, prezent în peste 2.000 de magazine din 39 de ţări, a dechis joi primul magazin mono-brand din România, în cadrul centrului comercial Bucureşti Mall din Capitală, conform unui comunicat al companiei.

Marc O’Polo este comercializat în cadrul magazinelor Peek & Cloppenburg, iar intrarea directă printr-un magazin mono-brand „reprezintă un vot de încredere pentru piaţa locală de retail”. În mai 2019, compania deţinea 102 magazine proprii, alte 226 de unităţi mono-brand fiind operate în franciză. În plus, brandul şi-a câştigat notorietate şi prin intermediul partenerilor care operează magazine de tipul shop-in-store (782 unităţi) şi multi-brand (1.004 unităţi).

Integral pe Capital



Comentarii

Europeanul Nu poate fi adevărat! Cum să vină într-o țară care "are cea mai proastă guvernare din istoria ei, care merge spre dezastru," s.a.m.d. Citatele - din memorie - sunt extrase din cuvântările electorale și neelectorale ale opoziției.

15 septembrie 2019 18:12

Adaugă comentariu

Pentru a putea comenta pe ziare.ro trebuie să:

  1. Introduci o adresă validă de email în câmpul de mai jos. Vei primi un mesaj.
  2. Accesezi link-ul din mesajul primit.
  1. Este nevoie să urmezi acești pași o singură dată dacă utilizezi același browser.