Protecția datelor cu caracter personal. Site-ul ziare.ro utilizează cookie-uri. Navigând în continuare, vă exprimați acordul pentru utilizarea cookie-urilor. Click pentru a afla mai multe. [ Accept ]

Constructorul lotului 3 din Autostrada Lugoj-Deva este asocierea de firme Teloxim Con – Comsa Barcelona, sucursala Bucureşti – Aldesa Construcciones Madrid, sucursala Bucureşti – Arcadis Eurometudes Franţa, reprezentanţa din România, având lider de asociere spaniolii de la Comsa, relatează g4media.ro.

Vestea vine în contextul în care șoferii nu vor putea circula pe cei 43 de kilometri din Autostrada Lugoj-Deva, deși autoritățile promiseseră că acest tronson – ultimul – va fi gata până în luna august. Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) a refuzat să facă recepția celor 22 de kilometri din lotul 3, care reprezintă bretelele de acces pe șoseaua de mare viteză.

În octombrie 2013, atunci când a fost atribuit un contract uriaș de peste 120 de milioane de euro fără TVA, lider de asociere era compania Teloxim Con, deţinută de Theodor Berna şi de fosta lui soţie, Loredana Georgia Caldray, fostă Berna.

Cu toate acestea, Berna și companiile sale, Tehnologica Radion și Teloxim Con, au fost trimiși în judecată în anul 2015, pentru evaziune fiscală şi spălare de bani de peste 100 de milioane de euro de către procurorul Mircea Negulescu zis Portocală de la Parchetul Curţii de Apel Ploieşti, devenit apoi celebru pentru presupuse abuzuri.

Integral pe Curierul National