Decizia transportatorilor români vine după ce Comisia Europeană a amendat, în 2016 şi 2017, cei mai mari producători de camioane europeni - Daimler, Volvo/Renault, Iveco, MAN, DAF şi ulterior Scania - sub acuzaţia de formare a unui cartel între anii 1997 şi 2011, cu scopul creşterii preţurilor pentru camioanele medii şi grele. Bruxelles-ul a amendat primii 6 producători cu 2,96 miliarde de euro, iar Scania a fost amendată şi ea, ulterior, cu 880 milioane de euro.
Integral pe Jurnalul Național
Te-ar mai putea interesa și...
Cadavrele oilor din Portul Midia care plutesc în apă pot deveni un pericol pentru oameni. Biolog: Pot dezvolta antrax
14 decembrie 2019 12:50Colegiul Medicilor din Municipiul București (CMMB), inițiativă dedicată medicilor rezidenți pentru susținerea vaccinării împotriva rujeolei
14 decembrie 2019 12:33Ambasadorul american Hans Klemm și-a încheiat mandatul și a părăsit România
14 decembrie 2019 11:29Atenţionare de călătorie MAE: Republica Franceză - Prelungirea grevei în sectorul transportului public
14 decembrie 2019 11:24S-a anunțat prăpădul pentru aproape 500.000 de români! „Guvernul să se pregătească!”
14 decembrie 2019 10:24Ziarele de astăzi
Orban taie în carne vie! Tocmai a șters un miliard de euro. Decizia cruntă
Guvernul condus de Ludovic Orban taie în carne vie: strategia fiscal-bugetară care a ajuns în Parlament prevede o tăiere de aproape un miliard de euro de unde îi doare cel mai rău pe cei de la PSD. Ce plan are Executivul pentru...
Editorial
Cu arbitri germani, meciul dintre Putin și Iohannis s-a terminat cu 2 la 1 pentru ruși
Dacă printr-un miracol transfugul Popescu Ion ar fi ajuns cancelar al Germaniei, sunt convins că nouăș’nouă la sută dintre români ar fi acceptat ca țara noastră să devină landul estic al RFG-ului. Într-un...