Protecția datelor cu caracter personal. Site-ul ziare.ro utilizează cookie-uri. Navigând în continuare, vă exprimați acordul pentru utilizarea cookie-urilor. Click pentru a afla mai multe. [ Accept ]

În perioada crizei economice, Grupul Eurolines a reușit să își tripleze vânzările, atingând în primele trei luni ale acestui an o cifră de afaceri de 98 de milioane de lei, față de aproximativ 30 de milioane de lei în aceeași perioadă din 2009.

Grupul Eurolines a înregistrat în primele trei luni ale acestui an o creștere de 39% a cifrei de afaceri faţă de perioada similară din 2013, ajungând la nivelul de aproximativ 98 milioane de lei. 79% din această cifră a fost realizată de Touring Europabus România, compania care deţine reţelele de agenţii TUI TravelCenter şi Eurolines. Touring Europabus România a avut în T1 2014 o creştere de 48% a cifrei de afaceri faţă de T1 2013, ajungând până la nivelul de 77 milioane de lei.

Creşterea accentuată a vânzărilor de pachete turistice în T1 2014 are la bază diversificarea ofertei, introducerea de noi destinaţii în portofoliu, majorarea cererii pentru pachetele early booking şi pentru destinaţiile exotice. La aceasta se adaugă şi procesul de îmbunătăţire continuă a serviciilor de consultanţă oferite clienţilor în alegerea destinaţiei de călătorie, dezvoltarea reţelei de distribuţie şi calitatea recunoscută a serviciilor turistice marca TUI.

În ultimul an, au fost deschise 16 noi birouri de vânzări şi, în acest moment, cu un număr de 78 de puncte de lucru, Touring Europabus România deţine cea mai extinsă reţea de agenţii din România.

Și celelalte companii membre ale Grupului Eurolines au înregistrat majorări importante ale cifrei de afaceri în primul trimestru.

Nova Travel, tour operatorul Grupului, a avut o creştere a cifrei de afaceri de 25% în T 1 2014 comparativ cu T1 2013, până la nivelul de 6,5 milioane lei. Nova Travel a mărit în acest an numărul curselor charter marca TUI, introducând noi destinaţii în portofoliul său, respectiv către Spania ( insulele Mallorca şi Tenerife) şi Grecia (Santorini, Zakynthos şi Mykonos). În vârf de sezon, Nova Travel va opera până la 16 curse charter pe săptămână către destinaţii din Turcia, Grecia şi Spania.

Danubius Travel, tour operatorul Grupului Eurolines specializat pe incoming (turişti străini care călătoresc în România) şi business travel, a înregistrat o creştere de aproximativ 25% a cifrei de afaceri în anul T 1 2014, comparativ cu T1 2013, ajungând la aproximativ 6,8 milioane de lei. Numărul de turişti străini care vor veni în Romania prin intermediul Danubius Travel va creşte cu 55% în acest an, ajungând la aprox. 100.000 de persoane.

Grupul Eurolines țintește în 2014 poziţia de lider pe piaţă, prin consolidarea liniilor de business și dezvoltarea afacerilor în mediul online.

"Vom continua să ne concentrăm pe creșterea business-ului în mediul online și pe dezvoltarea permanentă a tehnologiei, pe îmbunătăţirea serviciilor de vânzare şi post-vânzare. Românii sunt din ce în ce mai selectivi şi preferă produsele şi serviciile de calitate, consultanţa specializată şi grija faţă de detalii, pe care noi suntem dedicaţi să le oferim clienţilor noştri. Rezultatele din primul trimestru al acestui an ne confirmă faptul că obiectivul de creştere cu minim 20% a cifrei de afaceri a Grupului Eurolines România în 2014 este realist", declară Dl Dragoş Anastasiu, preşedintele Grupului Eurolines România.
Anul trecut, Grupul Eurolines România, din care fac parte 20 de companii din România, Germania şi Republica Moldova, a avut o cifră de afaceri de 330 milioane de lei, +30% față de nivelul din 2012.

Integral pe România Liberă



Comentarii

Adaugă comentariu

Pentru a putea comenta pe ziare.ro trebuie să:

  1. Introduci o adresă validă de email în câmpul de mai jos. Vei primi un mesaj.
  2. Accesezi link-ul din mesajul primit.
  1. Este nevoie să urmezi acești pași o singură dată.