Protecția datelor cu caracter personal. Site-ul ziare.ro utilizează cookie-uri. Navigând în continuare, vă exprimați acordul pentru utilizarea cookie-urilor. Click pentru a afla mai multe. [ Accept ]

Primele informaţii şi imagini cu prototipul Ford Ecosport au fost prezentate de cosntructorul american. SUV-ul citadin va fi construit pe aceeaşi platformă ca B-Max şi are şanse să fie produs la uzinele de la Craiova.

Bazat pe platforma Fiesta, Ford Ecosport este un model de clasă B va fi comercializat pentru început în India şi Brazilia. Americanii estimează o producţie de 2 milioane de automobile anual. Modelul va ajunge şi în Europa. Ecosport va ajunge în 110 ţări şi va avea sub capotă motoarele EcoBoost de 1 litru şi 118 cai putere care vor fi produse la Craiova.

SUV-ul va intra în competiţie directă cu Nissan Juke.

Conceptul va fi prezentat în premieră mondială mâine la Salonul Auto de la New Delhi ce se va desfăşura între 5 şi 11 ianuarie în India. Ţara a devenit o piaţă foarte importantă pentru Ford.

Ecosport este primul model ce va fi dezvoltat la uzinele Camacari din Brazilia.

Ford a testat deja un prototip Fiesta SUV. Conceptul era echipat cu anvelope Pirelli Scorpion ATR, specifice autoturismelor tot-teren.

Ford a anunţat că va produce, pe lângă modelul B-Max, încă un model de clasă B la uzinele din Craiova începând de anul viitor, deci Ecosport are şanse mari să fie construit şi în România. Noul vehicul va înlocui producţia noului Ford Transit Connect, planificată iniţial pentru fabrica din România. Producţia Lui Transit Connect va fi mutată în Spania, la Uzina din Valencia.




Integral pe Money.ro



Comentarii

O.Goga2 (continuare ) dar care, dupa 20 de ani de activitate editoriala nu are bani sa-si cumpere una noua (si tanara). O avea macar bani de benzina ? Cine stie ?Puteti raspunde afirmativ la solicitarea mea la o.goga2011@yahoo.com . Si nu uitati frumoasele versuri din zona Ardealului : ‘Muntii nostri aur poarta, Noi cersim din poarta-n poarta.’( ce reflecta soarta cutremuratoare a culturii romane, prezentata prin vorbele marelui Ion Creanga : ’ Sarac ca anul acesta, ca anul trecut si ca de cand sunt, n-am fost niciodata’si prin faptul ca I.L. Caragiale–singurul ‘baiat destept’ al literaturii– a reusit sa emigreze in Germania ca sa scape de mizeria in care s-au stins luceferii Eminescu, Porumbescu, Luchian etc.)…

5 ianuarie 2012 7:25

O.Goga Despre drepturile de autor, din care mori de foame in Romania, UE (cu exceptia catorva ministri–Vosganian, Marko Bela, Radu Vasile– si a altor scriitori-jurnalisti fosti comunisti–se stiu exemplele), mai ales dupa ce au fost impozitate cu 80 % (CAS 31 %, CASS 11 %, cota unica 16 %, TVA 24 % etc.) de Basescu et CO2, in 2010: Exista un obicei frumos, acela ca patronii si ministrii din strainatate sa-si doneze averile, uneori in totalitate, inca din timpul vietii ( vezi Bill Gates, Nobel, Pulitzer, Carlos Slim etc.) in scopuri umanitare sau pentru incurajarea culturii, stiintei etc. Poate ca asa vor face vreodata si ’sensibilii’ patroni romani, carora li se adeseaza acest APEL CATRE LICHELELE (VESNIC NESATULE) DE PATRONI, MINISTRI SI PARLAMENTARI Daca exista printre ei, desi ma cam indoiesc, vreunul mai putin cainos la suflet si mai iubitor de cultura, cineva in genul lui Mecena sau, mai pe intelesul tuturor, al lui ‘Brancoveanu Constantin / Boier vechi si domn crestin’ (ca sa nu-i mai pomenim pe inaintasii care construiau scoli, spitale, biserici pe cheltuiala lor, ofereau premii, donatii si burse artistice, dar nu pe linie de ’partid’ etc), l-as ruga sa-i doneze o masina ceva mai spalata (merge si un Ford Ecosport) colegului meu de breasla, scriitor roman, prezent cu vreo 150 de carti (lucrari proprii si traduceri) in Biblioteca Nationala, Biblioteca Academieisi Library of Congress,

5 ianuarie 2012 7:24

Adaugă comentariu

Pentru a putea comenta pe ziare.ro trebuie să:

  1. Introduci o adresă validă de email în câmpul de mai jos. Vei primi un mesaj.
  2. Accesezi link-ul din mesajul primit.
  1. Este nevoie să urmezi acești pași o singură dată dacă utilizezi același browser.