Site-ul ziare.ro utilizează cookie-uri. Navigând în continuare, vă exprimați acordul pentru utilizarea cookie-urilor. Click pentru a afla mai multe [ X ]

Volumul vânzărilor Coca-Cola în România a scăzut cu 9% anul trecut, de la 162,7 milioane de navete în 2012 la 148,5 milioane de navete, ca urmare a impactului negativ al condiţiilor macroeconomice şi comerciale.

În 2012, volumul vânzărilor a crescut cu 2%.

"Pe parcursul anului, rezultatele au fost influenţate negativ de climatul macroeconomic şi comercial dificil, precum şi de presiunile campaniilor derulate de concurenţă", se arată într-un raport al grupului Coca-Cola HBC.



Integral pe Mediafax



Comentarii

Adaugă comentariu

Pentru a putea comenta pe ziare.ro trebuie să:

  1. Introduci o adresă validă de email în câmpul de mai jos. Vei primi un mesaj.
  2. Accesezi link-ul din mesajul primit.
  1. Este nevoie să urmezi acești pași o singură dată dacă utilizezi același browser.