Protecția datelor cu caracter personal. Site-ul ziare.ro utilizează cookie-uri. Navigând în continuare, vă exprimați acordul pentru utilizarea cookie-urilor. Click pentru a afla mai multe. [ Accept ]

Lansarea de noi modele sau reinventarea unora deja existente reprezintă o gură de oxigen pentru fiecare marcă auto. Anul 2014 se anunţă aglomerat în noutăţi, cu peste 40 de premiere pe piaţa locală.

Cei mai mulţi dintre dealerii şi importatorii auto de pe piaţa auto locală văd anul 2014 ca unul de revenire, primul după şase ani în care vânzările de maşini din România au cunoscut numai scăderi.

Ca parte a acestei reveniri, aproape toate mărcile prezente pe piaţa locală au în plan lansarea de noi modele care să susţină revenirea.

Cum era de aşteptat, şi în 2014 cele mai multe premiere vor fi lansate de brandurile premium, care au în plan, la nivel internaţional şi pe fiecare piaţă în parte, să atingă noi maxime istorice. Pentru acest lucru, au nevoie de cât mai multe modele, pe cât mai multe nişe şi segmente. Divizia de autoturisme a Mercedes-Benz România va avea în cursul anului 2014 cinci lansări importante.

Primele sunt programate pentru luna martie, când vor fi lansate modelele GLA şi noua generaţie a C-Klasse, urmate de S-Coupe în iunie, iar alte două urmează a fi lansate spre finalul anului. GLA, primul SUV premium de clasă mică lansat pe piaţa europeană, va avea un preţ de pornire de circa 30.500 de euro pentru versiunea de bază, GLA200, şi de 39.000 de euro cu TVA.

Integral pe

Integral pe Business Magazin



Comentarii

Pai la preturile astea... .... or sa aiva numai " succesuri"

18 ianuarie 2014 8:14

Adaugă comentariu

Pentru a putea comenta pe ziare.ro trebuie să:

  1. Introduci o adresă validă de email în câmpul de mai jos. Vei primi un mesaj.
  2. Accesezi link-ul din mesajul primit.
  1. Este nevoie să urmezi acești pași o singură dată dacă utilizezi același browser.