Protecția datelor cu caracter personal. Site-ul ziare.ro utilizează cookie-uri. Navigând în continuare, vă exprimați acordul pentru utilizarea cookie-urilor. Click pentru a afla mai multe. [ Accept ]

Chiar dacă finalizarea lucrărilor durează mai mult decât ne-am aşteptat şi decât a fost anunţat de autorităţi şi constructori, rezultatul merită din plin. Nodul intermodal al Pasajului Basarab, cel mai mare din ţară, situat sub podul hobanat şi care va face legătura între mijloacele de transport de pe pasaj şi cele de sub construcţie este un proiect de infrastructură familiar persoanelor care au călătorit prin marile oraşe din Germania şi nu numai.

Persoanele care vor coborî în staţia de tramvai de pe pasaj vor avea acces lejer la mijloacele de transport de sub pasaj atât de pe Calea Griviţei, cât şi de pe Bulevardul Dinicu Golescu: tramvaie, troleibuze, autobuze, staţia de metrou Basarab, staţie de taxiuri, două autogări pentru transport intern şi internaţional, precum şi la trenurile care pleacă din Gara de Nord şi din Gara Basarab.În total, staţia va avea patru scări rulante, patru lifturi şi şase trotuare rulante care vor face legătura cu Gara de Nord. Contractul pentru realizarea acestor facilităţi a fost semnat la începutul acestui an cu ThyssenKrupp şi este estimat la 2,5 milioane de euro.

Pasajul Basarab a fost inaugurat oficial la jumătatea lunii iunie, autorităţile nemaiaşteptând finalizarea staţiei intermodale.




Integral pe Capital