Protecția datelor cu caracter personal. Site-ul ziare.ro utilizează cookie-uri. Navigând în continuare, vă exprimați acordul pentru utilizarea cookie-urilor. Click pentru a afla mai multe. [ Accept ]

Numărul trei pe piața îmbuteliatorilor de apă minerală estimează pentru 2012 o creștere a consumului, cel puțin egală cu cea din 2011, de 3-5%.

Rio Bucovina, producătorul mărcilor de apă Bucovina,La Vitta și Malibu estimează că volumul pieţei de profil, la sfârşitul anului 2011, atinge circa 12 000 000 hectolitri iar ca valoare ajunge la 1,4 miliarde de RON. Aceasta cantitate înseamnă un consum anual de aproximativ 54.55 litri de persoană, adica o creştere moderată a consumului cu 3% litrii pe an pe persoană faţă de 2010. În 2012, specialiştii Rio Bucovina apreciază că acesta va avea un trend crescător între 3 şi 5%.“Acest lucru este evident datorită faptului că marile lanţuri de comerţ modern şi-au reluat expansiunea în a doua jumatate a anului 2011. Au avut loc extinderi şi au intrat noi jucători pe piaţă. De asemena tendinţa în următorii doi ani va fi de a nu se mai lua măsuri sociale care să afecteze semnificativ veniturile populaţiei, acesta fiind alt factor care va contribui la reluarea şi creşterea consumului. Mai mult decât atât accesarea de până acum a unor fonduri europene – bani ce trebuie cheltuiţi – va duce la crearea unor noi locuri de muncă precum şi scăderea şomajului cel puţin în anumite zone ale României”, mai spune Camelia Hoinărescu.

Consumatorul român a cheltuit, în medie aproximativ 1,16 RON în 2011. În ultimul timp preţul mediu la raft pe 2011 s-a menţinut la aproximativ 1.2 RON litrul.






Integral pe Money.ro



Comentarii

Adaugă comentariu

Pentru a putea comenta pe ziare.ro trebuie să:

  1. Introduci o adresă validă de email în câmpul de mai jos. Vei primi un mesaj.
  2. Accesezi link-ul din mesajul primit.
  1. Este nevoie să urmezi acești pași o singură dată dacă utilizezi același browser.