Protecția datelor cu caracter personal. Site-ul ziare.ro utilizează cookie-uri. Navigând în continuare, vă exprimați acordul pentru utilizarea cookie-urilor. Click pentru a afla mai multe. [ Accept ]

CNADNR aşteaptă în următoarele două săptămâni ofertele finale de la cei trei investitori interesaţi de construcţia autostrăzii Comarnic-Braşov şi estimează că va desemna câştigătorul la finalul lunii octombrie, informează Mediafax.

Din cei patru investitori precalificaţi, unul s-a retras, iar în etapa de dialog competitiv CNADNR a avut 12-13 întâlniri cu fiecare din companiile rămase în cursă, a declarat, luni, Narcis Neaga, directorul general al CNADNR, la Conferinţa Naţională de Construcţii "Gala Business Construct", organizată de Ziarul Financiar.

"În 2016, autostrada va fi în trafic. Nu ştiu dacă în totalitate", a spus el.

Pentru tronsonul de autostradă Comarnic - Braşov ofertele pentru preselecţie la dialog competitiv au fost depuse în februarie, pe listă fiind înscrise compania China Communications Construction şi asocierile Spedition UMB-Tehnostrade, Vinci - Strabag - Aktor şi Impregilo - Salini.

Neaga nu a precizat ce companie sau consorţiu s-a retras din procesul de selecţie.

Şeful CNADNR a precizat că până la sfârşitul acestui an va fi deschisă circulaţia pe trei din cele patru tronsoane ale autostrăzii Orăştie-Sibiu.

Neaga a afirmat că în urmă cu trei săptămâni compania a pornit un proces de inventariere a stării drumurilor naţionale, precizând că există şosele asupra cărora nu s-a intervenit de peste 30 de ani.

"Este o situaţie destul de ciudată, această inventariere ne arată starea naţiunii", a spus el.

Şeful CNADNR a mai afirmat că în această săptămână ar putea fi semnat contractul pentru unul din loturile Arad-Nădlac, la Lugoj-Deva se aşteaptă soluţionarea unor contestaţii, iar unul din proiectele mari care ar putea începe până la finele anului va fi centura Bacău.

Una din priorităţile pe termen scurt ale şefului CNADNR este semnarea contractelor de concesiune Comarnic-Braşov, de operare şi întreţinere pentru A1 şi A2, plus construcţia la profil de autostradă a centurii sud Bucureşti şi autostrada Craiova-Piteşti.

Neaga îşi propune, totodată, şi îmbunătăţirea absorbţiei fondurilor europene, dar şi a imaginii CNADNR.

Integral pe România Liberă



Comentarii

val 1 Vad ca noi sintem "tari" la facut contracte dorinte, studii de fezabilitate, prefezbilitate, etc, si alte proiecte care se refac de citeva ori de la lansarea intentiei de construire pina la finalizare. Stam mai rau cu realizarea lor. Daca un director de la CNADR considera un "mare" proiect centura Bacaului, nu poti s-i ceri autostrazi.

30 septembrie 2013 17:15

Adaugă comentariu

Pentru a putea comenta pe ziare.ro trebuie să:

  1. Introduci o adresă validă de email în câmpul de mai jos. Vei primi un mesaj.
  2. Accesezi link-ul din mesajul primit.
  1. Este nevoie să urmezi acești pași o singură dată dacă utilizezi același browser.