Protecția datelor cu caracter personal. Site-ul ziare.ro utilizează cookie-uri. Navigând în continuare, vă exprimați acordul pentru utilizarea cookie-urilor. Click pentru a afla mai multe. [ Accept ]

Logo-ul unei companii e cel mai vizibil element prin care este recunoscut un produs creat de aceasta. Astfel, cine nu recunoaşte Pepsi, Apple sau Playboy?

Cu toate acestea, de-a lungul timpului logo-urile au evoluat, astfel încât, în urmă cu zeci de ani, unele arătau cu totul diferit, încât cu greu ţi-ai da seama despre care companie este vorba.

Pentru a le admira şi a decide dacă îţi plăceau mai mult atunci sau le preferi pe cele de acum, îţi prezentăm mai jos (şi mai sus) evoluţia logo-urilor produselor tale preferate.

Integral pe Libertatea



Comentarii

Adaugă comentariu

Pentru a putea comenta pe ziare.ro trebuie să:

  1. Introduci o adresă validă de email în câmpul de mai jos. Vei primi un mesaj.
  2. Accesezi link-ul din mesajul primit.
  1. Este nevoie să urmezi acești pași o singură dată dacă utilizezi același browser.