Protecția datelor cu caracter personal. Site-ul ziare.ro utilizează cookie-uri. Navigând în continuare, vă exprimați acordul pentru utilizarea cookie-urilor. Click pentru a afla mai multe. [ Accept ]

Facebook Shops, cea mai nouă facilitate a celei mai mari reţele sociale, adaugă un tab de shopping paginilor prin care business-urile pot lista produsele pe care le vând.

Facebook a anunţat Shop, o facilitate prin care companiile care au pagini de Facebook şi profiluri de business pe Instagram îşi pot prezenta produsele într-o secţiune specială.

Astfel, companiile pot să-şi creeze un tab special la pagina de Facebook sau profilul de Instagram. În acest tab, va fi prezentat catalogul de produse, organizat la rândul lui pe categorii.

În formatul actual, majoritatea achiziţiilor nu se vor face pe Facebook sau Instagram. În schimb, utilizatorii vor fi direcţionaţi care site-ul companiei.

Doar puţinele branduri care folosesc în prezent funcţia de Checkout din Facebook şi Instagram vor putea face vânzările direct în cadrul celor două reţele sociale.

Integral pe ProTV



Comentarii

Adaugă comentariu

Pentru a putea comenta pe ziare.ro trebuie să:

  1. Introduci o adresă validă de email în câmpul de mai jos. Vei primi un mesaj.
  2. Accesezi link-ul din mesajul primit.
  1. Este nevoie să urmezi acești pași o singură dată.