Protecția datelor cu caracter personal. Site-ul ziare.ro utilizează cookie-uri. Navigând în continuare, vă exprimați acordul pentru utilizarea cookie-urilor. Click pentru a afla mai multe. [ Accept ]

Izolarea a venit la pachet cu o cerere a consumului de videochat, prin urmare și cu o creștere semnificativă a veniturilor în rândul modelelor. În timp ce majoritatea industriilor din România au fost afectate de restricţiile impuse de pandemia de coronavirus, unele domenii au devenit cu adevărat înfloritoare. Pe lângă comercianţii de materiale sanitare sau alimente, care au înregistrat vânzări record, o afacere profitabilă este și industria videochatului.

Numărul de modele care vin să se angajeze a crescut considerabil, poate chiar s-a dublat, ne-a spus Mădălina Chiuoru, PR la CharmStudios.

„Dacă în trecut aveam 3 interviuri programate în fiecare zi, acum avem 5 (more or less). Numărul celor angajate a rămas constant, pentru că în urma interviului se face o selecție. Noi punem foarte mult accent pe calitate, și nu pe cantitate. La noi, modelele nu trebuie să aibă 90-60-90 pentru a fi angajate, ci trebuie să fie smart și foarte ambițioase. Trebuie să cunoască limba engleză la nivel conversațional sau să fie suficient de dornice să învețe sau să se perfecționeze, pentru că noi avem și profesor de limba engleză, și-atunci lucrurile se simplifică puțin pentru ele”, spune Mădălina Chiuoru pentru Gândul.ro.

Integral pe Gândul



Comentarii

Adaugă comentariu

Pentru a putea comenta pe ziare.ro trebuie să:

  1. Introduci o adresă validă de email în câmpul de mai jos. Vei primi un mesaj.
  2. Accesezi link-ul din mesajul primit.
  1. Este nevoie să urmezi acești pași o singură dată.