Protecția datelor cu caracter personal. Site-ul ziare.ro utilizează cookie-uri. Navigând în continuare, vă exprimați acordul pentru utilizarea cookie-urilor. Click pentru a afla mai multe. [ Accept ]

În prima parte a lunii trecute (mai exact, perioada 9-15 martie), vânzările de bunuri de larg consum au crescut în medie cu 76% comparativ cu aceeaşi perioadă din 2019, dar la sortimentele „strategice” cum sunt alimentele de bază, hârtia igienică și dezinfectanți vânzările au crescut în proporții de 300% până la 750%, arată o analiză a companiei de cercetare de piaţă RetailZoom.

Perioada analizată este cea în care s-a anunțat și suspendarea cursurilor școlare, iar stocurile din unele magazine s-au epuizat pentru anumite produse, pe fondul unei cereri fără precedent.

Categoriile de alimentare care au contribuit cel mai mult la creșterea din sectorul alimentar au fost ingredientele de bază pentru pregătirea meselor, în principal carne și mezeluri, ulei, brânză, apă, fructe și legume, conserve și produse de băcănie.

Integral pe Jurnalul Național



Comentarii

Adaugă comentariu

Pentru a putea comenta pe ziare.ro trebuie să:

  1. Introduci o adresă validă de email în câmpul de mai jos. Vei primi un mesaj.
  2. Accesezi link-ul din mesajul primit.
  1. Este nevoie să urmezi acești pași o singură dată.