Protecția datelor cu caracter personal. Site-ul ziare.ro utilizează cookie-uri. Navigând în continuare, vă exprimați acordul pentru utilizarea cookie-urilor. Click pentru a afla mai multe. [ Accept ]

Românii devin mai toleranţi, au un discurs mai europenizat şi, furaţi de mirajul tot mai multor oportunităţi, amână luarea unor decizii importante în viaţă. Acestea sunt câteva din rezultatele studiului naţional Unlock Market Research, realizat de divizia de trenduri Hunters a respectivei agenţii de cercetare de piaţă.

Studiul măsoară tendinţele în stilul de viaţă al românilor şi arată că hiperselectivitatea în luarea deciziilor, confirmată de 66% din respondenți, face parte din trendurile recente. Asta înseamnă, printre altele, alegerea unor locuri de muncă provizorii, în așteptarea unor posturi mai bune, dar şi preferinţa pentru parteneri de cuplu „de tranziție”, din teama de asumare și de angajament pe termen lung.

Integral pe Jurnalul Național