Protecția datelor cu caracter personal. Site-ul ziare.ro utilizează cookie-uri. Navigând în continuare, vă exprimați acordul pentru utilizarea cookie-urilor. Click pentru a afla mai multe. [ Accept ]

Numărul reclamaţiilor consumatorilor privind serviciile financiare la ANPC s-a redus considerabil în perioada 2016-2018, cu 55,3%, a anunţat marţi directorul general al Autorităţii Naţionale pentru Protecţia Consumatorului (ANPC), Paul Anghel. Potrivit lui Paul Anghel, apariţia Centrului de Soluţionare Alternativă a Litigiilor în domeniul Bancar (CSALB) a avut o contribuţie decisivă în acest sens.

Numărul reclamaţiilor consumatorilor privind serviciile financiare la ANPC s-a redus considerabil în ultimii trei ani, la jumătate. Recordul reclamaţiilor a fost atins în anii 2015 şi 2016, cînd a fost adoptată legea dării în plată, potrivit datelor publicate, într-o postare pe Facebook, directorul general al ANPC.

Integral pe Gândul