Protecția datelor cu caracter personal. Site-ul ziare.ro utilizează cookie-uri. Navigând în continuare, vă exprimați acordul pentru utilizarea cookie-urilor. Click pentru a afla mai multe. [ Accept ]

Prosecco e vinul spumant „made in Italy” care oferă o alternativă ușoară, dar aromată, la șampanie. Există însă o problemă, pentru că prosecco era produs doar într-o anumită zonă, din nordul țării. Cu toate acestea, noii și marii producători au intrat pe piață, dar potrivit tradiționaliștilor precum Francesco Drewsian, diluează marca. Rezultă, se pare, premisele unui război. Urmăriți un reportaj marca „Focus Europa”, un proiect Digi24 şi Deutsche Welle. Emisiunea e difuzată vinerea la ora 21:30 și în reluare sâmbăta de la ora 19:30.

Viță de vie - cât vezi cu ochii. De trei generații, familia lui Francesco Drusian deține aici o podgorie. E mândru de aceste dealuri imposibil de ocolit pentru că sunt casa unui Prosecco autentic. Faptul că în vale alţii fac reclamă unui produs cu același nume îl scoate din sărite.

Mândria producătorilor tradiționali de Prosecco


„În reclamele lor vedeți poze cu frumoasele noastre dealuri. Cu toate acestea, Prosecco-ul lor nu vine de aici. Nu poți face reclamă unei zone pe care nici măcar nu o deții!”, spune Francesco Drusian, viticulto.

Integral pe Digi24