Protecția datelor cu caracter personal. Site-ul ziare.ro utilizează cookie-uri. Navigând în continuare, vă exprimați acordul pentru utilizarea cookie-urilor. Click pentru a afla mai multe. [ Accept ]

București, 12 decembrie 2019 – Astăzi, în cadrul evenimentului de premiere a celei de-a doua ediții a Concursului Național Minecraft pentru Educație, organizat de Fundația EOS împreună cu Microsoft Romania, 12 echipe finaliste formate din tineri pasionați de tehnologie și-au prezentat proiectele prin care au creat macheta unei școli inteligente.

Peste 400 de echipe și-au testat potențialul creativ pentru a construi ECO-Școala Viitorului.
În doar un an, competiția a generat un interes peste așteptări din partea elevilor de gimnaziu și liceu, la concurs participând de patru ori mai multe echipe față de anul trecut, peste 400 în total. Elevii au acceptat provocarea de a crea o ECO-școală inteligentă, în lumea arhi-cunoscutului joc Minecraft, folosind materiale reciclabile și prietenoase cu mediul și utilizând algoritmi de construcție a structurilor repetitive în MakeCode.

Integral pe Capital