Protecția datelor cu caracter personal. Site-ul ziare.ro utilizează cookie-uri. Navigând în continuare, vă exprimați acordul pentru utilizarea cookie-urilor. Click pentru a afla mai multe. [ Accept ]

Cu cele două runde de alegeri din acest an, cei mai mulți bani au fost investiți de către USR și de PNL. În ultimele 9 luni, în Uniunea Europeană s-au cheltuit peste 7 milioane de euro pentru reclame politice pe Google.

În perioada martie-noiembrie, în Uniunea Europeană s-au cheltuit 7,1 milioane de euro pe mai mult de 110.000 reclame politice, formate din bannere prin serviciul de publicitate al Google și videoclipuri pe YouTube, conform raportului de transparență al companiei. În România, partidele politice au investit aproape 700 de mii de euro în reclame pentru europarlamentare și prezidențiale, investind peste 3.700 de reclame online.

Locul 1 este ocupat de către Grecia, cu o investiție de 1.037 milioane de euro. Acolo, Nea Demokratia a investit aproape cât toate partidele din România, 650.000 de euro. În topul investițiilor în reclamă politică pe Google urmează Spania, cu 927.000 euro; Austria, cu 893.000 euro și Germania cu 736.000 euro.

Integral pe Capital