Protecția datelor cu caracter personal. Site-ul ziare.ro utilizează cookie-uri. Navigând în continuare, vă exprimați acordul pentru utilizarea cookie-urilor. Click pentru a afla mai multe. [ Accept ]

Cofondatorul Wikipedia, Jimmy Wales, a lansat o nouă reţea socială online care speră să rivalizeze cu Facebook şi Twitter pentru a combate „vânătoarea de click-uri” şi „titlurile înşelătoare”, relatează Financial Times.

WT:Social, site-ul noii sale reţele sociale, permite utilizatorilor să distribuie link-uri cu articole de presă care apoi să fie dezbătute pe modelul news feed-ului de la Facebook. Subiectele variază de la politică şi tehnologie la heavy metal şi apicultură.

Deşi compania nu are nicio legătură cu Wikipedia, Wales a împrumutat modelul de business al enciclopediei online. WT:Social se va baza pe donaţii de la o mică subcategorie de utilizatori pentru a permite reţelei să funcţioneze fără reclame pe care acesta le blamează pentru că încurajează un tip greşit de implicare pe reţelele sociale. ”Modelul de business al companiilor din social media, de publicitate pură, este problematic”, a declarat Wales.

Integral pe Gândul