Protecția datelor cu caracter personal. Site-ul ziare.ro utilizează cookie-uri. Navigând în continuare, vă exprimați acordul pentru utilizarea cookie-urilor. Click pentru a afla mai multe. [ Accept ]

Fondatorul Russiatoday.ro în România, Dan Muşetoiu, a vrut să se înscrie în partidul lui Dacian Cioloş, PLUS. Filiala PLUS de la Sectorul 1 i-a respins cererea de adeziune. O reacţie a venit şi de la organziaţia unde a încercat să se înscrie, fiind punctat faptul că în trecut acesta a lucrat la publicaţii care au fost mijloace de propagandă ruseşti.



UPDATE Candidatura lui Dan Muşetoiu a fost respinsă de PLUS. Mesajul privind respingerea cererii sale de adeziune a fost publicat pe Facebook de fostul jurnalist.

Integral pe Adevărul