Protecția datelor cu caracter personal. Site-ul ziare.ro utilizează cookie-uri. Navigând în continuare, vă exprimați acordul pentru utilizarea cookie-urilor. Click pentru a afla mai multe. [ Accept ]

În timpul emisiunii „Șef sub acoperire”, care a durat 53 de minute, telespectatorii au observat că, pe ecran, a apărut sigla unei companii timp de 14 minute. În astfel de condiții, Consiliul Național al Audiovizualului a luat atitudine, considerând că totul a fost, de fapt, publicitate mascată.

Cristina Pocora – membru CNA – a considerat că a fost vorba despre o ”sfidare pe față”, sigla BGS apărând timp de 14 minute, fiind vorba despre un adevărat ”bombardament” mediatic. Cristina Pocora a precizat că va solicita și monitorizarea celorlalte ediții ale emisiunii ”Șef sub acoperire”.

„Am făcut această autosesizare pentru că s-a întâmplat ca într-o joi seară să am televizorul deschis pe Pro TV și să apară această emisiune. Când am auzit prima dată BGS, nu mi-a sărit părul din cap, dar mi s-a părut atât de agresivă, că apărea BGS în fiecare secundă (…) Mie mi se pare că suntem sfidați pe față.

Integral pe Evenimentul Zilei