Protecția datelor cu caracter personal. Site-ul ziare.ro utilizează cookie-uri. Navigând în continuare, vă exprimați acordul pentru utilizarea cookie-urilor. Click pentru a afla mai multe. [ Accept ]

Facebook a anunţat miercuri introducerea de noi reguli în ceea ce priveşte reclamele politice de pe platformă în Statele Unite înainte de alegerile prezidenţiale din noiembrie anul viitor, relatează Press Association şi Reuters.

Reţeaua socială a introdus pentru prima dată reguli în ceea ce priveşte publicitatea politică anul trecut, care prevedeau că oricine cumpără reclame de acest fel să i se poată verifica identitatea, locaţia şi de asemenea să se poată verifica cine plăteşte pentru ele.

Facebook a anunţat că, începând cu jumătatea lunii septembrie, va cere furnizorilor de publicitate politică să ofere informaţii suplimentare despre organizaţia lor, inclusiv numărul de telefon, e-mailul de afaceri şi site-ul oficial, precum şi dovada că aceştia sunt înregistraţi de guvernul american - precum numărul registrului fiscal al organizaţiei, domeniul web sau numărul de identificare la Comisia Electorală Federală.

Integral pe Jurnalul Național



Comentarii

Adaugă comentariu

Pentru a putea comenta pe ziare.ro trebuie să:

  1. Introduci o adresă validă de email în câmpul de mai jos. Vei primi un mesaj.
  2. Accesezi link-ul din mesajul primit.
  1. Este nevoie să urmezi acești pași o singură dată dacă utilizezi același browser.