Protecția datelor cu caracter personal. Site-ul ziare.ro utilizează cookie-uri. Navigând în continuare, vă exprimați acordul pentru utilizarea cookie-urilor. Click pentru a afla mai multe. [ Accept ]

Refuzul CNAIR de a recepţiona Lotul 3 al Autostrăzii Lugoj – Deva, lucru care a făcut imposibilă deschiderea a 43 de kilometri de autostradă, a dat naştere unui scandal uriaş.
Compania Naţonală de Administrare a Infrastructurii Rutiere a dat vina pe constructorii Lotului 3 al Autostrăziii Lugoj – Deva, acuzându-i că au efectuat lucrări de proastă calitate, ce au condus la refuzul recepţiei Lotului 3 şi amânarea deschiderii celor 43 de kilometri de autostradă din vestul ţării. Însă pe forumurile dedicate proiectelor mari de infrastructură, Compania şi ministrul Transporturilor sunt acuzaţi de faptul că au blocat nejustificat proiectul.
Una dintre reacţiile cele mai vehemente a fost publicată de parlamentarul USR, Cătălin Drulă, pe pagina sa de Facebook.
„La 6 ani de la debutul lucrărilor la Autostrada Lugoj - Deva loturile 3 şi 4, am ajuns la momentul deschiderii circulaţiei, după nenumărate întârzieri, cauzate de indolenţa şi incompetenţa autorităţilor (nu de urşi sau lileci). Recepţia lucrărilor fusese programată pentru ieri, 12.08.2019, însă ministrul Cuc împreună cu cei din CNAIR au început un nou circ mediatic, refuzând să facă recepţia lotului 3. Nu e prima dată. În 2018 au ţinut închis 8 luni lotul 3 al Autostrăzii Sebeş-Turda după care l-au deschis fără nicio problemă, după un circ similar. Cei care urmăresc ştirile din infrastructură, îşi aduc aminte de asfaltul pe care se “aluneca ca pe gresia din baie” şi alte gogomănii”, susţine Cătălin Drulă.

Integral pe Adevărul



Comentarii

Adaugă comentariu

Pentru a putea comenta pe ziare.ro trebuie să:

  1. Introduci o adresă validă de email în câmpul de mai jos. Vei primi un mesaj.
  2. Accesezi link-ul din mesajul primit.
  1. Este nevoie să urmezi acești pași o singură dată dacă utilizezi același browser.