Protecția datelor cu caracter personal. Site-ul ziare.ro utilizează cookie-uri. Navigând în continuare, vă exprimați acordul pentru utilizarea cookie-urilor. Click pentru a afla mai multe. [ Accept ]

Twitter a anunţat marţi că a ''eşuat'' în faţa utilizatorilor atunci când a distribuit datele lor ''partenerilor de publicitate'', fără consimţământul prealabil, relatează miercuri DPA.

Reţeaua de socializare a declarat că a identificat situaţii în care ''opţiunile de setări (ale utilizatorilor) nu au funcţionat corespunzător''.

Compania a indicat că este posibil să fi distribuit partenerilor de publicitate date ale utilizatorilor care au folosit aplicaţia mobilă din mai 2018, inclusiv codul de ţară şi acceptul pentru anunţuri, ''chiar dacă nu ne-aţi oferit permisiunea pentru a face acest lucru''.

Twitter a declarat de asemenea că, din septembrie 2018, este posibil să fi afişat utilizatorilor ''anunţuri bazate pe constatările pe care le-am făcut cu privire la dispozitivele pe care le utilizaţi, chiar dacă nu ne-aţi dat permisiunea''.

Compania cu sediul în San Francisco a anunţat că aceste probleme au fost rezolvate luni şi a adăugat că o anchetă este în curs de desfăşura ''pentru a stabili cine ar fi putut fi afectat''.

''Aţi avut încredere în noi să vă ascultăm alegerile, iar noi am eşuat. Ne pare rău pentru că acest lucru s-a întâmplat şi facem demersuri pentru a ne asigura că nu repetăm o astfel de greşeală", a precizat compania.

Integral pe Agerpres



Comentarii

Adaugă comentariu

Pentru a putea comenta pe ziare.ro trebuie să:

  1. Introduci o adresă validă de email în câmpul de mai jos. Vei primi un mesaj.
  2. Accesezi link-ul din mesajul primit.
  1. Este nevoie să urmezi acești pași o singură dată dacă utilizezi același browser.