Protecția datelor cu caracter personal. Site-ul ziare.ro utilizează cookie-uri. Navigând în continuare, vă exprimați acordul pentru utilizarea cookie-urilor. Click pentru a afla mai multe. [ Accept ]

Ceea ce părea acum mulţi ani o fantasmagorie, a devenit o realitatea uzuală în zilele noastre. Din ce în ce mai mulți consumatori folosesc vocea pentru a efectua interogări în motoarele de căutare online, pentru a găsi companii locale sau pentru a lua decizii atunci când cumpără de pe internet.

Statisticile spun că, la nivel global, cererile pentru smart-speaker au crescut cu aproape 200% in în toamna anul 2018, iar până în anul 2022, se preconinează că 55% dintre gospodării vor deține această tehnologie.

Cunoscutul magazin online dedicate bebelușilor și copiilor, Bekid.ro, este primul magazin din E-Commerce-ul românesc care a introdus căutarea vocală. Astfel, părinţii care vor să cumpere jucării, cărucioare, scutece, biberoane sau alte produse destinate copiilor, vor putea căuta produsele dorite discutând la propriu cu telefonul mobil.

Integral pe Capital