Protecția datelor cu caracter personal. Site-ul ziare.ro utilizează cookie-uri. Navigând în continuare, vă exprimați acordul pentru utilizarea cookie-urilor. Click pentru a afla mai multe. [ Accept ]

Deşi secolul XXI ne uimeşte prin avansul tehnologic şi noile soluţii pentru un trai modern, statisticile arată că, la nivel global, încă există milioane de oameni care nu au acces la igiena de bază şi la salubritate. Potrivit unui studiu global realizat de Unilever, la fiecare două minute un copil moare din cauza bolilor cauzate de lipsa de igienă şi apă potabilă. Problemele legate de igienă şi salubritate sunt de actualitate şi în România, inclusiv în instituţiile şcolare. Potrivit unui raport publicat de Ministerul Sănătăţii la începutul anului 2018, 1 din 6 unităţi de învăţământ nu deţinea autorizaţie sanitară de funcţionare.[1] Însă, oamenii au început să fie din ce în ce mai conştienţi de problemele din jur şi să caute soluţii, adoptând un comportament responsabil. Acestui demers se alătură marile companii şi brandurile, care iniţiază programe şi campanii pentru a contribui la îmbunătăţirea stilului de viaţă al oamenilor, într-un mod sustenabil. Domestos, un cunoscut brand de produse de curăţenie, a lansat în 2015 campania “Susţine igiena în şcoli”, o iniţiativă pe termen lung cu rol de îmbunătăţire a condiţiilor de igienă din şcolile şi grădiniţele româneşti. Alături de implicarea socială, un alt obiectiv al campaniei este de a creşte nivelul de conştientizare a importanţei igienei în rândul populaţiei.

Integral pe Adevărul