Protecția datelor cu caracter personal. Site-ul ziare.ro utilizează cookie-uri. Navigând în continuare, vă exprimați acordul pentru utilizarea cookie-urilor. Click pentru a afla mai multe. [ Accept ]

Băncile trebuie să-şi revizuiască atitudinea faţă de clienţi şi să-şi întărească prezenţa din mediul online, întrucât concurenţa se va înteţi foarte mult în perioada următoare, odată cu intrarea pe această piaţă a unor firme-gigant, care vor produce adevărate cutremure, spune Eugen Rădulescu, directorul Direcţiei de Stabilitate Financiară din cadrul Băncii Naţionale a României, citat de Agerpres.

„Avem o competiţie nebancară în creştere. Planurile de afaceri ale instituţiilor financiare trebuie să ţină seama de acest lucru. Trebuie să se îmbunătăţească eficienţa costurilor, pentru că există presiuni mari asupra profitabilităţii. Strategiile trebuie să fie revăzute nu numai în privinţa produselor şi a serviciilor, ci şi a interacţiunii cu clienţii, cu un accent deosebit pentru mediul online, unde paşii există, dar parcă ar fi loc de mult mai mult decât atât”, a spus Rădulescu, în cadrul Forumului Pieţei Financiare.

Integral pe Digi24



Comentarii

Adaugă comentariu

Pentru a putea comenta pe ziare.ro trebuie să:

  1. Introduci o adresă validă de email în câmpul de mai jos. Vei primi un mesaj.
  2. Accesezi link-ul din mesajul primit.
  1. Este nevoie să urmezi acești pași o singură dată dacă utilizezi același browser.