Protecția datelor cu caracter personal. Site-ul ziare.ro utilizează cookie-uri. Navigând în continuare, vă exprimați acordul pentru utilizarea cookie-urilor. Click pentru a afla mai multe. [ Accept ]

Un consumator din Maramureș a obținut ștergerea unei datorii de 44.621 de euro în urma negocierii cu banca, intermediată de Centrul de Soluționare Alternativă a Litigiilor în domeniul Bancar (CSALB). În acest caz, banca a acceptat ștergerea unei datorii aproape egale cu suma împrumutată inițial consumatorului. Acesta este cel mai important caz din punct de vedere valoric intermediat de CSALB. “După ce, în decembrie 2018, prin intermediul CSALB soluționarea unui caz în care beneficiul consumatorului, în relație cu una din băncile la care avea împrumuturi, s-a ridicat la 39.000 de Euro, acum avem un nou record valoric. De data aceasta vorbim despre un caz social în care banca a acceptat ștergerea unei sume importante și condiții mai bune de plată pentru diferența care a rămas de achitat. Creșterea sumelor pe care instituțiile financiar-bancare le scad din sold sau din costul creditelor dovedește că băncile sunt dispuse să negocieze cu adevărat condiții mai bune pentru consumatori. Dar, ambele părți au de câștigat, deoarece își pot continua relația contractuală și, prin alegerea concilierii, a negocierii, evită rezolvarea litigiilor în instanță“, a spus Alexandru Păunescu, membru al Colegiului de Coordonare CSALB.

Integral pe Cotidianul



Comentarii

Adaugă comentariu

Pentru a putea comenta pe ziare.ro trebuie să:

  1. Introduci o adresă validă de email în câmpul de mai jos. Vei primi un mesaj.
  2. Accesezi link-ul din mesajul primit.
  1. Este nevoie să urmezi acești pași o singură dată dacă utilizezi același browser.