Protecția datelor cu caracter personal. Site-ul ziare.ro utilizează cookie-uri. Navigând în continuare, vă exprimați acordul pentru utilizarea cookie-urilor. Click pentru a afla mai multe. [ Accept ]

Publicitatea negativă generată de imobilizarea la sol a avioanelor Boeing 737 MAX în întreaga lume după două catastrofe aeriene ar urma să conducă la deprecierea cu 12 miliarde dolari a valorii mărcii constructorului american de avioane, a estimat luni firma britanică de consultanţă Brand Finance, transmite Reuters.

Brand Finance a precizat că şi-a revizuit o primă estimare a valorii brandului Boeing, după un mesaj publicat pe Tweeter de preşedintele SUA, Donald Trump în care acesta a invitat grupul Boeing să remedieze deficienţele modelului 737 MAX şi să-i facă un ''rebranding''.

Integral pe Jurnalul Național



Comentarii

Adaugă comentariu

Pentru a putea comenta pe ziare.ro trebuie să:

  1. Introduci o adresă validă de email în câmpul de mai jos. Vei primi un mesaj.
  2. Accesezi link-ul din mesajul primit.
  1. Este nevoie să urmezi acești pași o singură dată dacă utilizezi același browser.