Protecția datelor cu caracter personal. Site-ul ziare.ro utilizează cookie-uri. Navigând în continuare, vă exprimați acordul pentru utilizarea cookie-urilor. Click pentru a afla mai multe. [ Accept ]

Indiferent că este vorba despre construcții arhitecturale, copii după tablouri celebre, sau industria înflorită în jurul unor personalități dispărute, toate au un element comun - kitsch-ul. În România, această adevărată industrie aduce bani frumoși celor care nu au suficient talent și imaginație să creeze. De un gust discutabil, adesea stridente și lipsite de valoare artistică, imitațiile costă de multe ori mai mult decât originalul.

Un obiect kitsch și spectaculos poate valora chiar mai mult decât un obiect de artă pentru că diversitatea este calitatea cerută azi, spune Cristian Lică, managerul Muzeului Kitsch-ului din Bucureşti. Acest gen de “artă” are o parte creativă, ridicolă și ostentativă prin alăturarea nepotrivită a mai multor elemente şi o parte clișeică, repetitivă, fiindcă reprezintă copii ale unor obiecte de artă, spun specialiştii.

Integral pe Jurnalul Național



Comentarii

Adaugă comentariu

Pentru a putea comenta pe ziare.ro trebuie să:

  1. Introduci o adresă validă de email în câmpul de mai jos. Vei primi un mesaj.
  2. Accesezi link-ul din mesajul primit.
  1. Este nevoie să urmezi acești pași o singură dată dacă utilizezi același browser.