Protecția datelor cu caracter personal. Site-ul ziare.ro utilizează cookie-uri. Navigând în continuare, vă exprimați acordul pentru utilizarea cookie-urilor. Click pentru a afla mai multe. [ Accept ]

Un client Enel trece de pe contractul vechi, pe piaţa reglementată, pe unul nou, pe piaţa liberă. Apoi, face plata a două facturi restante din vechiul contract. Se uită în MyEnel. Facturile apar în continuare neplătite.

Sună la Enel. Un consultant îi spune: “Staţi liniştit, banii s-au dus pe noul contract. Faceţi două sesizări”. Peste o lună - două, vorbeşte cu alt operator. Îi spune povestea cu banii ce-au patinat, ajungând la mantinela nouă. Operatorul, by the way, îl roagă: “Nu faceţi plăţi, orice facturi vă vin. Se schimbă sistemul informatic”.

Mai trec două luni. Omul se uită liniştit cum se adună facturile. Într-o zi, primeşte de la o firmă de recuperare un preaviz: plătiţi facturile sau vă tăiem curentul! Dă telefon şi vorbeşte cu un operator Enel, care-i spune: “Ignoraţi preavizul, staţi liniştit”.

Peste o vreme, se trezeşte la uşă cu un tip în salopetă, care-i arată ordinul de deconectare. Îi explică inutil tărăşenia. Meseriaşul taie lumina. Face un compromis: îi explică clientului Enel cum să-şi pornească singur lumina (ceea ce este ilegal) după ce plăteşte facturile.

Integral pe România Liberă



Comentarii

Europeanul A nu se ridica o problemă de birocrație la rang de "politica firmei"! Întâmplări de acest gen se produc cam peste tot, pentru că peste tot sunt unele persoane care tratează cu superficialitate și suficiență problemele considerate, de ei, minore. Iar cetățeanul în cauză trebuia să știe că o problemă de bani nu se rezolvă fără documente, doar pe vorbe!

18 martie 2019 18:38

Adaugă comentariu

Pentru a putea comenta pe ziare.ro trebuie să:

  1. Introduci o adresă validă de email în câmpul de mai jos. Vei primi un mesaj.
  2. Accesezi link-ul din mesajul primit.
  1. Este nevoie să urmezi acești pași o singură dată dacă utilizezi același browser.