Protecția datelor cu caracter personal. Site-ul ziare.ro utilizează cookie-uri. Navigând în continuare, vă exprimați acordul pentru utilizarea cookie-urilor. Click pentru a afla mai multe. [ Accept ]

Un bătrân de 80 de ani a trecut prin momente extrem de neplăcute în parcarea unui magazin Lidl din București. Mașina bătrânului ar fi fost blocată de reprezentații firmei de pază care nu au fost îndurați nici de rugămințile a două echipaje de poliție.

"Bravo Lidl România, sunteți tari, astăzi la magazinul Lidl Apusului ați blocat roata unui bătrân de peste 80 de ani cu handicap locomotor pe motiv că nu a respectat regulamentul intern Lidl cu privire la parcarea autoturismelor. Bătrânul a parcat lângă spațiul special amenajat pentru persoane cu handicap fără a bloca accesul in magazin sau a circulației, a parcat in acel loc pentru că că spațiile pentru persoane cu handicap aveau accesul blocat cu lanțuri și piloni de plastic. Reprezentații firmei de pază SGG l-au văzut când a parcat, l-au lăsat sa între in magazin după care i-au blocat roata stânga față. La ieșire i-au solicitat sa plătească 100 RON taxa de deblocare. Pentru ca bătrânul nu a avut suficienți bani cei de la SGG au plecat deși bătrânul le-a explicat cu lacrimi in ochi ca nu are bani suficienți la el și că are programare la o clinică de cardiologie in Ghencea. Au venit doua echipaje de poliție care au așteptat aproape o oră pe cei de la SGG care au declarat ulterior foarte relaxați că este parcarea privată a Lidl și că bătrânul a parcat într-un loc interzis, că nu e problema lor că spațiile pentru persoane cu handicap sunt blocate cu lanț și că bătrânul trebuie sa plătească. Trei polițiști s-au umilit timp de aproape încă o ora in fața unui paznic de la SGG rugându-l sa deblocheze roata bătrânului. Într-un final pentru ca Poliția Română nu avea jurisdicție pe proprietatea Lidl și pentru că bătrânul se simțea rău am strâns noi cei revoltați 100 de lei pentru a debloca mașina omului. In tot acest timp șeful de magazin și încă o persoană din conducerea Lidl aflată in inspecție s-au hilizit in vitrina magazinului.
Încă odată bravo Lidl și îți doresc să faci tot atât profit câte cumpărături o sa mai fac eu de la voi.

LE: Am uitat să spun că bătrânul nu mai avea bani de amendă pentru că făcuse deja cumpărături, ironia sorții, tot la Lidl. Tot ironia sorții este că in loc de flexuri in ofertă era doar tzatziki, măsline și Mythos.", a scrie un bucureștean, pe Facebook.

Postarea a fost share-uită în câteva ore de mii de oameni.

Lidl își cere scuze
Ne pare rău pentru incidentul petrecut în parcarea magazinului nostru din Bulevardul Uverturii, nr. 202-204.

Ne cerem scuze și vom lua măsuri imediate pentru remedierea acestei situații. Este un caz izolat și facem tot ce ne stă în putință să rămână așa.

Vom revizui procedurile interne și vom lua toate măsurile necesare pentru a îmbunătăți regulamentul căruia i se supun prestatorii de servicii care asigură serviciile de administrare a parcărilor magazinelor noastre. Astfel, ne vom asigura încă o dată că aceștia aplică regulamentul nu doar în literă, dar și în spiritul său.

Fiecare magazin este prevăzut și cu locuri de parcare pentru persoanele cu dizabilități. Pentru informarea și confortul clienților noștri, parcările au un regulament afișat la vedere, pentru ca oricine să îl poată consulta. Mai mult, pentru a descuraja ocuparea acestora într-un mod abuziv de persoane cărora nu li se adresează, există în prezent acest sistem cu lanțuri de prindere, care poate fi înlăturat cu ușurință la nevoie. Am introdus această soluție tocmai ca urmare a sesizărilor repetate ale clienților noștri cu privire la faptul că, de multe ori, locurile sunt ocupate de cei cărora nu li se cuvin, iar clienții care au nevoie de ele nu le pot folosi.

Cu considerație,

Echipa Lidl


Comentarii

UNFORGIVEN Da, trebuie să luăm atitudine ca asemenea fapte sa nu se mai repete. Omul cu handicap avea în parbriz sticker cu icoana de handicapat, semn respectat pretutindeni în țări civilizate. Sa luam atitudine si sa evităm să mai cumpărăm de la LIDL, caci si mai grav este faptul că șeful de magazin se uita prin geam si se hlizea cu angajatele la umilința omului. Asociația Handicap Ro & International sa dea in judecata firma LIDL si pe cea de paza pentru blocarea cu lanț a accesului la locurile de parcare destinate si respectiv blocarea abuziva a masinii inscriptionate. PS: Persoanele cu handicap locomotor pot conduce masini adaptate special deficientei lor!

24 februarie 2019 9:34

gica ,contra Lidl tine libere -dar blocate cu lanturi de plastic!!!-locurile rezervate handicapatilor Adevaratii handicapati nu conduc automobile si nu au bani sa cumpere de la magazin !Dar disciplina nemteasca asa se aplica in tara lor !Ca roman am gandit sa ne fereasca D-zeu de disciplina nemteasca !

22 februarie 2019 23:43

Puriu Din cate stim agenti de paza sunt cei care nu au reusit sa-si faca nici o calificare !! Deci la ce va puteti astepta. Civilizat era sa-l atentioneze pe batran ca nu a parcat corect, dar sa nu uitam ca noi traim in rromania!

22 februarie 2019 19:09

În semn de protest Toți românii trebuie să se mai gândească, înainte să intre în magazinele Lidl! Acest lanț de magazine (Lidl), provin din Germania?

22 februarie 2019 18:49

Adaugă comentariu

Pentru a putea comenta pe ziare.ro trebuie să:

  1. Introduci o adresă validă de email în câmpul de mai jos. Vei primi un mesaj.
  2. Accesezi link-ul din mesajul primit.
  1. Este nevoie să urmezi acești pași o singură dată dacă utilizezi același browser.