Protecția datelor cu caracter personal. Site-ul ziare.ro utilizează cookie-uri. Navigând în continuare, vă exprimați acordul pentru utilizarea cookie-urilor. Click pentru a afla mai multe. [ Accept ]

Construcţia căii ferate care va lega Gara de Nord de Aeroportul Henri Coandă din Otopeni, pe care România şi-a asumat-o în vederea organizării la Bucureşti a Campionatului European de fotbal din 2020, se ridică la 583,8 milioane de lei.

Conform anunţului făcut de reprezentanţi ai Companiei Naţionale CFR SA, tronsonul se întinde pe 2,95 km după cum urmează: zona 1 (500 m) - cale ferată clasică; zona 2 (930 m) - terasament înalt cu structură de pământ înalt şi un podeţ; zona 3 (1.520 m) - viaduct şi două podeţe.

Şeful de serviciu pe proiecte din cadrul Companiei Naţionale CFR SA, Manuela Badea, a declarat, luni, că viaductul va trece la 22 de metri de Patinoarul Otopeni, aflat în proprietatea omului de afaceri Ion Ţiriac.

Integral pe România Liberă



Comentarii

Adaugă comentariu

Pentru a putea comenta pe ziare.ro trebuie să:

  1. Introduci o adresă validă de email în câmpul de mai jos. Vei primi un mesaj.
  2. Accesezi link-ul din mesajul primit.
  1. Este nevoie să urmezi acești pași o singură dată dacă utilizezi același browser.