Protecția datelor cu caracter personal. Site-ul ziare.ro utilizează cookie-uri. Navigând în continuare, vă exprimați acordul pentru utilizarea cookie-urilor. Click pentru a afla mai multe. [ Accept ]

ING Bank a explicat, joi seara, care sunt motivele pentru care unii clienţi ai băncii au avut probleme în a accesa serviciile de internet banking în cursul aceleiaşi zile, subliind că nu există riscul unei breşe de securitate şi a unui atac de tip hacking.

„În cursul zilei de astăzi, 17 ianuarie 2019, ING a înregistrat intermitent un volum crescut al traficului de internet către serviciile online ING, respectiv platforma de internet banking retail - ING Home'Bank, internet banking pentru companii IMM-uri (ING Business) şi tranzacţii online, ce a dus în scurte intervale de timp la imposibilitatea unor utilizatori de a se accesa serviciile, manifestat şi în incidentul anunţat astăzi. Investigaţiile realizate până în acest moment de echipele tehnice ING în colaborare cu furnizorii de internet, indică faptul că serviciile online ING au fost afectate ca urmare a unui Distributed Denial of Service (DDoS). Nu este vorba despre un atac de tip hacking şi nu există pericolul unei breşe de securitate”, au precizat reprezentanţii ING Bank, joi seara, printr-un comunicat de presă.

Integral pe Mediafax



Comentarii

Adaugă comentariu

Pentru a putea comenta pe ziare.ro trebuie să:

  1. Introduci o adresă validă de email în câmpul de mai jos. Vei primi un mesaj.
  2. Accesezi link-ul din mesajul primit.
  1. Este nevoie să urmezi acești pași o singură dată dacă utilizezi același browser.