Site-ul ziare.ro utilizează cookie-uri. Navigând în continuare, vă exprimați acordul pentru utilizarea cookie-urilor. Click pentru a afla mai multe [ X ]

De obicei, publicitatea auto este previzibilă şi pune automobilul într-o lumină favorabilă. De obicei, firmele aleg să vorbească despre designul sau confortul noilor modele de maşini şi încurajează clienţii să se grăbească la showroom. Totuşi, în Germania lucrurile stau complet diferit: sloganul noii campanii Volvo este "Nu cumpăraţi această maşină!".

La prima vedere, sloganul pare extras din lecţia de marketing "Nu faceţi niciodată aceste lucruri", dar de fapt se potriveşte cu strategia Volvo de a atrage şoferii spre abonamente asemănătoare serviciilor de streaming precum Netflix sau Spotify, informează Bloomberg.

Integral pe Gândul



Comentarii

Adaugă comentariu

Pentru a putea comenta pe ziare.ro trebuie să:

  1. Introduci o adresă validă de email în câmpul de mai jos. Vei primi un mesaj.
  2. Accesezi link-ul din mesajul primit.
  1. Este nevoie să urmezi acești pași o singură dată dacă utilizezi același browser.