Site-ul ziare.ro utilizează cookie-uri. Navigând în continuare, vă exprimați acordul pentru utilizarea cookie-urilor. Click pentru a afla mai multe [ X ]

În anul financiar 2018, IKEA România a înregistrat vânzări de peste 132 milioane de euro, o creştere de peste 10 procente faţă de perioada precedentă. Peste 3 milioane de români au trecut pragul magazinului din Băneasa, iar fiecare a lăsat acolo în medie 67 de euro.

Deschiderea unui al doilea magazin în Capitală în zona Pallady, a cărui construcţie şi amenajare este aproape de final, va contribui la o creştere considerabilă a veniturilor. Totuşi, nu deschiderea de noi magazine clasice pare să fie prioritatea companiei, ci mai degrabă accesibilitatea. Astfel, pentru a-şi creşte cota de piaţă (în prezent de 4%), IKEA are în plan deschiderea de magazine mai mici în centrele oraşelor, dar şi a mai multor puncte de ridicare a comenzilor. Mai multe detalii despre provocările şi expansiunea IKEA în România, într-un interviu acordat în exclusivitate de Stefan Vanoverbeke, CEO IKEA SEE, care înainte de a veni în regiune a fost CEA IKEA Franţa, a treia cea mai mare piaţă din lume a brandului suedez.

Integral pe Adevărul



Comentarii

Adaugă comentariu

Pentru a putea comenta pe ziare.ro trebuie să:

  1. Introduci o adresă validă de email în câmpul de mai jos. Vei primi un mesaj.
  2. Accesezi link-ul din mesajul primit.
  1. Este nevoie să urmezi acești pași o singură dată dacă utilizezi același browser.