Site-ul ziare.ro utilizează cookie-uri. Navigând în continuare, vă exprimați acordul pentru utilizarea cookie-urilor. Click pentru a afla mai multe [ X ]

"Aceşti parşivi cu două feţe - o faţă au când comunică cu instituţiile UE şi o faţă total diferită au în momentul în care comunică în faţa opiniei publice din România - sunt în continuare în campanie. Se laudă că dublează pensiile, se laudă că dublează salariile, şi ei trimit la Bruxelles hârtie în care spun că este posibilă îngheţarea salariilor în sectorul public pe anul 2019. Se fac că măresc salariile şi pensiile, iar în timpul ăsta dau drumul la inflaţie", a spus Orban într-o conferinţă de presă.
"Poate noi nu o să creştem în campanie pensiile cu cât se laudă PSD, dar noi, cu siguranţă, atunci când creştem pensia, creştem şi puterea de cumpărare a pensiei. În nicio ţară din lumea asta nu există ceea ce e la noi. Nu poţi să creşti salariile în sectorul public, dacă ţie nu îţi cresc salariile în sectorul privat", a mai spus preşedintele PNL.


Comentarii

@Mai, ”atotștiutorule” (Completare) Iată și un citat de pe www.citatepedia.ro/index.php?id=116296 : „Că de-amar e tare plină / Măi Ioane, măi Ioane, / Oful tău a prins rugină / Mult așa n-o să te țină”. Faptul că-ți câștigi pâinea pe la bursă, sau zgârâi hârtia prin vreo bancă nu garantează că le știi chiar pe toate, mai ales gramatică! Oricum, „interjecțiile cu valoare de adresare” este o afirmație de băiat deștept, dar, din păcate, cam analfabet!

22 octombrie 2018 16:58

@Mai, ”atotștiutorule” Dacă MĂI din MĂI CUTARE este interjecție și se desparte prin virgulă de vocativ, înseamnă că EBA avea proprietatea termenilor incomparabil mai bine decât tine, dar se exprima greșit din cauza emoțiilor. La tine, problema e că, asemeni oricărui prost închipuit, nu ai nici neam de emoții, dar ai cap de lemn. Unde ai avut dreptate, (politici monetare, nu fiscale) ți-am recunoscut-o din prima. La argumentele mele în legătură cu aburelile isăresciene, răspunsul e zero! Și pune mâna pe gramatica pentru a afla ce e aia interjecție!

22 octombrie 2018 16:27

"Atotstiutorule", iar ai dat cu bota-n balta. Lasa tu virgula acolo unde-o pune gramatica romana (vocativ precedat de interjectie; interjectiile cu valoare de adresare directa se separa prin virgula de restul propozitiei). Inteleg ca de cand cu "succesurile" Ebei limba romana "suporta orice", dar totusi... Modul in care te exprimi denota o cultura macroeconomica de chibit de talk-show, priceput la toate si la nimic. In ceea ce ma priveste, din asa ceva imi castig painea, asa ca am proprietatea termenilor. Si cu asta, basta! Nu mai raspund la provocari.

22 octombrie 2018 12:59

@ Mai, ”atotștiutorule” În primul rând știu în mod sigur că nu se pune virgulă între MAI și ATOTȘTIUTORULE! Dar asta e mai puțin important în această discuție. Ai dreptate cu scontul și rescontul, dar astea sunt treburi de reglaj fin, ce țin de bucătăria internă a BNR. Obiectivele strategice sunt alea pe care le-am enumerat eu, dar și alte câteva. Să-ți dau un exemplu. Într-o conferință de presă ținută spre finalul „erei” Caritas, pe Mugurelul național și masonic l-a luat gura pe dinainte și s-a confesat ziariștilor că jocul piramidal Caritas (care a avut efecte devastatoare la vremea lui asupra finanțelor românilor) este ca un balon colorat pe care îl poți aneantiza cu un vărf de ac. Păi de ce nu l-a înțepat?! Cine trebuia să fi făcut treaba asta?! La fel cu devalizarea Bancorex-ului și privatizarea frauduloasă, practic a întregului sistem bancar românesc, cine trebuia să le evite? La fel cu mineritul aurifer. Cine l-a sugrumat prin refuzul de a mai achiziționa aurul? A mai pierdut și poansonul de identificare a aurului românesc! De la cine a primit Mugurelul directive în acest sens?!? Acestea, plus cele menționate în postarea anterioară sunt problemele strategice, nu taxa de scont și ratele dobânzilor, care sunt și ele importante, însă, repet, reprezintă doar rutine de reglaj monetar. Dar, mă rog, înțelege fiecare ce vrea. Asta până nu se alege praful de România!

22 octombrie 2018 12:22

@ Mai, ”atotștiutorule” În primul rând știu în mod sigur că nu se pune virgulă între MAI și ATOTȘTIUTORULE! Dar asta e mai puțin important în această discuție. Ai dreptate cu scontul și rescontul, dar astea sunt treburi de reglaj fin, ce țin de bucătăria internă a BNR. Obiectivele strategice sunt alea pe care le-am enumerat eu, dar și alte câteva. Să-ți dau un exemplu. Într-o conferință de presă ținută spre finalul „erei” Caritas, pe Mugurelul național și masonic l-a luat gura pe dinainte și s-a confesat ziariștilor că jocul piramidal Caritas (care a avut efecte devastatoare la vremea lui asupra finanțelor românilor) este ca un balon colorat pe care îl poți aneantiza cu un vărf de ac. Păi de ce nu l-a înțepat?! Cine trebuia să fi făcut treaba asta?! La fel cu devalizarea Bancorex-ului și privatizarea frauduloasă, practic a întregului sistem bancar românesc, cine trebuia să le evite? La fel cu mineritul aurifer. Cine l-a sugrumat prin refuzul de a mai achiziționa aurul? A mai pierdut și poansonul de identificare a aurului românesc! De la cine a primit Mugurelul directive în acest sens?!? Acestea, plus cele menționate în postarea anterioară sunt problemele strategice, nu taxa de scont și ratele dobânzilor, care sunt și ele importante, însă, repet, reprezintă doar rutine de reglaj monetar. Dar, mă rog, înțelege fiecare ce vrea. Asta până nu se alege praful de România!

22 octombrie 2018 12:22

Vor incepe taierile tot cu cei mai saraci. Recompensa celor bogati este tot mai costisitoare ( functii in Institutii , Agentii si Ministere, Legi si OUG care sa-i protejeze, Terenuri, Paduri si Lacuri de la Stat, Salarii Nesimtite si Pensii Speciale, etc...etc.)

22 octombrie 2018 11:16

Mai, "atotstiutorule" de la 0:43 Daca esti prost, stai acasa. Politica fiscala o face Statul prin Min Finante. BNR face politica monetara (de credit, prin taxa oficiala a scontului sau taxa de rescont, prin care poate incuraja sau descuraja creditele bancare; o taxa oficiala a scontului ridicata descurajeaza creditele bancare si poate sustine o dezinflatie, adica scaderea presiunii inflationiste). Inflatia se datoreaza masei monetare pe piata peste nevoile reale ale economiei (adica Statul a dat drumul la "vartelnita" de facut bani anapoda, ca sa plateasca salarii bugetare si pensii speciale) si se manifesta prin cresterea generalizata a preturilor, respectiv prin scaderea puterii de cumparare, mai ales a celor cu venituri fixe. Deci, nu mai vorbi, doar sa te afli in treaba.

22 octombrie 2018 10:55

Măi Orbete, tu ești chiar așa de prost, ori încerci să prostești pe toată lumea?! Măi prostovane, drumul la inflație îl dă BNR prin politicile sale fiscale. Adică sprijină moneda naționala, au dimpotriva? Cum se joacă cu ROBOR-ul, în sus sau în jos? Combate tentativele speculative, sau se face că nu le observă? Se mai interesează de tezaurul României de la Moscova, au ba? Dar de datoria istorică (uriașă!) a Germaniei față de România? Depozitele în valută ale BNR din SUA și aurul de la Londra și din Elveția ale cui economii naționale le susțin, că pe cea a Romaniei în niciun caz!!! Cum a fost gestionat uriașul împrumut luat de Isărescu și Basescu de la FMI? A fost luată aprobarea cuiva din țară pentru așa ceva și s-a raportat cuiva? Eventual parlamentului... Iar ai ratat ocazia să taci, măi Orbete! Te pricepi doar la urlete de genul „Ciii-ne face și tace”, la care răspunzi tot tu: „Ioo-hannis”!

22 octombrie 2018 0:43

Adaugă comentariu

Pentru a putea comenta pe ziare.ro trebuie să:

  1. Introduci o adresă validă de email în câmpul de mai jos. Vei primi un mesaj.
  2. Accesezi link-ul din mesajul primit.
  1. Este nevoie să urmezi acești pași o singură dată dacă utilizezi același browser.