Site-ul ziare.ro utilizează cookie-uri. Navigând în continuare, vă exprimați acordul pentru utilizarea cookie-urilor. Click pentru a afla mai multe [ X ]

În goana lor după clienți marile case producătoare de ceasuri de lux au pus la punct o strategie care dă roade cel puțin interesante. Vedete din lumea filmului, a muzicii sau a sportului sunt cooptate ca „ambasadori” ai mărcilor. La urma urmei, singurul lucru mai spectaculos decât un ceas frumos este același ceas aflat aflat la încheietura unei vedete plină de farmec. Iată povestea neromanțată a legăturii dintre ceasuri și jucătorii de tenis de top.

Integral pe Capital



Comentarii

Adaugă comentariu

Pentru a putea comenta pe ziare.ro trebuie să:

  1. Introduci o adresă validă de email în câmpul de mai jos. Vei primi un mesaj.
  2. Accesezi link-ul din mesajul primit.
  1. Este nevoie să urmezi acești pași o singură dată dacă utilizezi același browser.