Site-ul ziare.ro utilizează cookie-uri. Navigând în continuare, vă exprimați acordul pentru utilizarea cookie-urilor. Click pentru a afla mai multe [ X ]

Întreaga redacţie de ştiri a postului de televiziune 10TV din Republica Moldova a fost concediată joi, 27 septembrie, din cauza unei ştiri, care nu a mai coincis „politicii editoriale“, în care era criticat dur regimul Plahotniuc-Dodon, informează site-ul cotidianul.md.

Anunţul despre concedierea jurnaliştilor a fost făcut chiar de jurnaliştii concediaţi, printre care şi Anatol Ursu, moderatorul emisiunii „Sfatul Ţării”.

Integral pe Mediafax



Comentarii

Adaugă comentariu

Pentru a putea comenta pe ziare.ro trebuie să:

  1. Introduci o adresă validă de email în câmpul de mai jos. Vei primi un mesaj.
  2. Accesezi link-ul din mesajul primit.
  1. Este nevoie să urmezi acești pași o singură dată dacă utilizezi același browser.