Site-ul ziare.ro utilizează cookie-uri. Navigând în continuare, vă exprimați acordul pentru utilizarea cookie-urilor. Click pentru a afla mai multe [ X ]

Platforma online Netflix a postat pe Facebook un mesaj ironic la adresa referendumului pentru redefinirea familiei în Constituție.

Sub mesajul ”Who’s watching?” sunt trei profiluri: Alex & Maria, Ana & Cristina, Mihai & George. „Binging. Este alegerea ta cu cine vrei să o faci”, sună mesajul Netflix, care a devenit viral.Într-un răspuns la un comentariu al unui utilizator, reprezentanții platformei adaugă: „Noi credem că putem cheltui banii mai cu cap.”

Nu e singura companie cu o asemenea reacție legată de organizarea plebiscitului de la finalul acestei săptămâni. Coca Cola România a postat pe rețeaua de socializare o imagine cu șase sticle aranjate două câte două, cu mesajul: „Noi nu vedem nicio diferență”

Integral pe Republica



Comentarii

Loredanei Voipulescu Și tu ai căzut în lindic de admirație, idioato!

2 octombrie 2018 16:56

Loredanei Voipulescu Și tu ai căzut în lindic de admirație, idioat-o!

2 octombrie 2018 16:55

Adaugă comentariu

Pentru a putea comenta pe ziare.ro trebuie să:

  1. Introduci o adresă validă de email în câmpul de mai jos. Vei primi un mesaj.
  2. Accesezi link-ul din mesajul primit.
  1. Este nevoie să urmezi acești pași o singură dată dacă utilizezi același browser.