Protecția datelor cu caracter personal. Site-ul ziare.ro utilizează cookie-uri. Navigând în continuare, vă exprimați acordul pentru utilizarea cookie-urilor. Click pentru a afla mai multe. [ Accept ]

Prezentat de oamenii care conduc Televiziunea Română și de apropiații lor drept un mare succes, Festivalul „„Cerbul de Aur““ s-a dovedit a fi în linia TVR din ultimii ani, adică un proiect cel mult mediocru.

„Cerbul de Aur“ 2018 a fost cea mai slabă ediție din toate timpurile pentru cunoscutul festival desfășurat la Brașov. Nu este o apreciere care ține de gust, ci o concluzie seacă, bazată pe cifrele de audiență, consultate și de „România liberă“. Chiar dacă a ridicat TVR din mocirla în care se zbate de ani de zile, depășită uneori și de posturi de nișă ca Discovery sau Disney Channel, „Cerbul de Aur“ nu a fost nici pe departe un succes de audiență, așa cum l-au văzut șefii TVR și apropiații lor.

În niciuna dintre cele patru zile de festival TVR nu a reușit să sară de locul patru în topul televiziunilor, iar singura zi în care a avut un rating ceva mai mare a fost duminică, 2 septembrie, când au fost recitaluri de folclor. În această zi, TVR a depășit trei puncte de rating, apropiindu-se de locul 3, ocupat de Antena 1, cu puțin peste patru puncte.

Integral pe România Liberă