Site-ul ziare.ro utilizează cookie-uri. Navigând în continuare, vă exprimați acordul pentru utilizarea cookie-urilor. Click pentru a afla mai multe [ X ]

Promovarea noului produs Nike pare să țintească spre atragerea publicului tânăr care își dorește să adopte un stil inspirat de găștile de cartier, susțin criticii campaniei. Aceștia susțin că noua campanie Nike folosește stereotipuri cu privire la tineri de culoare implicați în violențe de bandă de cartier, scriu cei de la The Guardian.

Cagula x MMW, un nou produs lansat de Nike, a fost scoasă de la vânzare luni, după reacțiile critice din media.

Scopul acesteia este să protejeze cumpărătorii de temperaturi foarte mici. Criticii spun însă că imaginile folosite în campania de promovare, inclusiv cele în care cagula este purtată de un tânăr model de culoare îmbrăcat în uniformă militară, popularizează stereotipul conform căruia tinerii de culoare sunt violenți și fac parte din benzi organizate de cartier.

Integral pe Hotnews



Comentarii

Adaugă comentariu

Pentru a putea comenta pe ziare.ro trebuie să:

  1. Introduci o adresă validă de email în câmpul de mai jos. Vei primi un mesaj.
  2. Accesezi link-ul din mesajul primit.
  1. Este nevoie să urmezi acești pași o singură dată dacă utilizezi același browser.