Site-ul ziare.ro utilizează cookie-uri. Navigând în continuare, vă exprimați acordul pentru utilizarea cookie-urilor. Click pentru a afla mai multe [ X ]

Facebook a anunțat marți mai multe formate noi care ar putea crește gradul de interactivitate pe platforma sa video, compania anunțând posibilitatea de a insera în video-urile live jocuri interactive, sondaje sau concursuri de cultură generală. Facebook speră să devină mai interesantă pentru creatorii de conținut de pe YouTube și să rivalieze cu tot mai multe companii de tehnologie care investesc miliarde în conținut video.

Facebook spune că urmărirea unui clip video nu trebuie să fie o activitate pasivă și că formate tradiționale precum jocurile de cultură generală sau reality show-urile pot fi reinventate, astfel încât privitorii să poată participa în timp real.

Integral pe Hotnews



Comentarii

Adaugă comentariu

Pentru a putea comenta pe ziare.ro trebuie să:

  1. Introduci o adresă validă de email în câmpul de mai jos. Vei primi un mesaj.
  2. Accesezi link-ul din mesajul primit.
  1. Este nevoie să urmezi acești pași o singură dată dacă utilizezi același browser.