Protecția datelor cu caracter personal. Site-ul ziare.ro utilizează cookie-uri. Navigând în continuare, vă exprimați acordul pentru utilizarea cookie-urilor. Click pentru a afla mai multe. [ Accept ]

Finala de la French Open 2018 a fost între două jucătoare sponsorizate de gigantul american, Nike, care a dat o mare lovitură cu acest prilej.

Presa internaţională a remarcat că Simona Halep şi Sloane Stephens au fost semnate de Nike, după ce, în 2017, ambele s-au aflat sub contract cu alte companii. „O finală sută la sută Nike. Americanii au semnat cu ambele sportive în acest an. Înainte, românca era sponsorizată de Adidas, în timp ce sportiva din SUA purta însemnele Under Armour“, a notat sportbuzzbusiness.fr. Cei de la Nike au salutat victoria Simonei în finala de la Roland Garros printr-un mesaj postat pe Twitter: „Neînfricata Simona câştigă primul trofeu de Grand Slam al carierei pe zgura din Paris“.

Integral pe Adevărul