Site-ul ziare.ro utilizează cookie-uri. Navigând în continuare, vă exprimați acordul pentru utilizarea cookie-urilor. Click pentru a afla mai multe [ X ]

În urmă cu 132 de ani a fost lansată pe piaţă băutura răcoritoare "Coca-Cola".

La acea dată, Coca-Cola era o băutură răcoritoare comună, vândută de un farmacist din Georgia. Acum, se spune că acolo unde sunt oameni există şi Coca-Cola, sau că măcar au auzit de ea. Celebritatea este un semn al puterii. În cazul Coca-Cola, acest lucru înseamnă exportul la nivel global al unui stil de viaţă: cel american. O politică de marketing agresivă, însă excelent adaptată specificului local, şi ideea unui sistem independent de îmbuteliere au făcut dintr-un produs local una dintre cele mai cunoscute mărci ale lumii.

Iniţial, Coca-Cola a fost denumirea unui sirop cu gust de caramel, care, amestecat cu apă carbonatată, a dat naştere unei noi băuturi răcoritoare. După câteva săptămâni de la lansare, în ziarul Atlanta Journal a apărut şi prima reclamă a noului produs: „Coca-Cola. Delicious! Refreshing! Exhilarating! Invigorating!” (Coca-Cola. Delicioasă! Răcoritoare! Antrenantă! Tonică!).

Integral pe Descopera



Comentarii

Adaugă comentariu

Pentru a putea comenta pe ziare.ro trebuie să:

  1. Introduci o adresă validă de email în câmpul de mai jos. Vei primi un mesaj.
  2. Accesezi link-ul din mesajul primit.
  1. Este nevoie să urmezi acești pași o singură dată dacă utilizezi același browser.