Site-ul ziare.ro utilizează cookie-uri. Navigând în continuare, vă exprimați acordul pentru utilizarea cookie-urilor. Click pentru a afla mai multe [ X ]

După ce a schimbat directorul general, Dacia își schimbă și șeful departamentului de marketing. Începând cu data de 1 mai a acestui an, Daniel Filip va asigura conducerea activităților de marketing ale mărcilor Dacia și Renault în România. Daniel Filip preia responsabilităţile deţinute anterior de Ionuţ Gheorghe, care va ocupa funcţia de director comercial Dacia în cadrul Direcţiei de Strategie de Marketing şi Vânzări a Groupe Renault de la Paris.

Daniel Filip lucrează în cadrul Groupe Renault România din anul 2004. În acest interval, el a acumulat o vastă experienţă într-o gamă largă de domenii asociate activităţii comerciale, de la şef de produs până la managementul reţelei comerciale Dacia din România şi conducerea Direcţiei Client.

Integral pe Capital



Comentarii

Ionut Felicitari!

27 aprilie 2018 11:55

Adaugă comentariu

Pentru a putea comenta pe ziare.ro trebuie să:

  1. Introduci o adresă validă de email în câmpul de mai jos. Vei primi un mesaj.
  2. Accesezi link-ul din mesajul primit.
  1. Este nevoie să urmezi acești pași o singură dată dacă utilizezi același browser.