Site-ul ziare.ro utilizează cookie-uri. Navigând în continuare, vă exprimați acordul pentru utilizarea cookie-urilor. Click pentru a afla mai multe [ X ]

Epopeea autostrăzii Comarnic-Brașov a început în anul 2003, pe vremea guvernării Năstase, și în prezent se află în stadiul în care s-au acordat contracte de construcție pentru câteva porțiuni „ușoare”, precum sectorul Râșnov-Cristian sau centura ocolitoare Comarnic. Cea de-a doua riscă să cadă pentru că firmele constructoare, Next Level Europe SRL, Eurostrade Srl și Groma Societa di Ingegneria din Italia, au venit cu garanții bancare din partea unui IFN (Instituții Financiare Nebancare), contrar legii. Și astfel, se cosumă un alt episod dintr-o telenovelă care nu se mai termină. În acest timp, traficul pe Valea Prahovei continuă să dea batăi mari de cap șoferilor. O asociație, Construim România (ASCORO), specializată pe proiectele de infrastructură, a venit cu opt propuneri inovatoare pentru rezolvarea traficului, în lipsa autostrăzii.

Integral pe Cotidianul



Comentarii

Adaugă comentariu

Pentru a putea comenta pe ziare.ro trebuie să:

  1. Introduci o adresă validă de email în câmpul de mai jos. Vei primi un mesaj.
  2. Accesezi link-ul din mesajul primit.
  1. Este nevoie să urmezi acești pași o singură dată dacă utilizezi același browser.